Kis -, közép – és nagyvállalatok, alapítványok, szövetségek, egyesületek meglévő telefon előfizetéseinek kezelése, teljes körű kiszolgálása, ügyfél érdekek képviselete a mobilszolgáltatók felé.
Képzett szakembereink, naprakész szoftvereink biztosítják, hogy a lehető legmagasabb színvonalú ügyfélszolgálatot biztosítsuk az ügyfeleinknél, előfizetéseiknél felmerülő kérések, kérdések kezelésére (számlainformáció, számlareklamáció, adatváltozás, megrendelések, számlamenedzsment/hátralékkezelés, egyedi igények ellátása). A szolgáltatás részét képezi az új előfizetések, használók csatlakoztatása, szerződtetése. A szerződéses jogviszonyt annak teljes lezárásáig végig kísérjük, kiemelt figyelemmel a hátralékok megfelelő és szakszerű kezelésére. Társaságunk vállalja az eszközigények (mobiltelefonok, tartozékok) kielégítésének teljes körű lebonyolítását, mely az értékesítésen túl magában foglalja a kiszállítások megszervezését, érvényesítését is. Egyedi igény szerint független eszközök beszerzésében is tudunk segíteni, kapcsolatban állunk független készüléket forgalmazó magyar illetve nemzetközi nagykereskedelmi cégekkel.